piątek, 20 maja 2011

Zakupy.... zakupy....

Od kilku dni się zbieram, żeby wstawić notkę o zakupach butowo-ciuchowych, która ostatecznie jest również kosmetyczną notką ;)

Czarne buciki na obcasie. Kosztowały niecałe 70zł. Są dość wygodne- już się w nich troszkę nalatałam ;D




Białe adidasy- szczerze mówiąc średnio mi się podobały, są za szerokie (wolę takie w stylu jezzówek), ale moje stare były w opłakanym stanie i na coś się musiałam zdecydować....





Czarne balerinki





W tym miejscu chcę Was przeprosić za to, że ubranko na poniższym zdjęciu nie jest tak ułożone, jak powinno być, przez co porobiły się załamania, ale zdjęcie było robione na szybko, a teraz nie chce mi się w to przebierać :p
Do kupna namówił mnie mój mąż, bo ja chciałam tylko spódniczkę (polowałam na taką od dawna), ale stwierdził, że góra też mi się przyda. W niedzielę szykuje mi się komunia, więc mam już co założyć :) Tylko pozostaje problem, jaką bluzkę założyć pod spód, bo szafa pęka w szwach, a i tak nie ma co założyć :D


Ostatni ciuchowy zakup to legginsy


Czas na resztę :) Przyszedł mój pędzelek do pudru i różu z Essence :) Zapłaciłam za niego 20zł z przesyłką. Na razie malowałam się nim tylko 2 razy, więc nie będę się jeszcze wypowiadać na jego temat, ale nie jest zły :) Zaczynam kompletować pędzle do makijażu z prawdziwego zdarzenia, ale w przyzwoitej cenie (niestety nie jestem w stanie wydać 60zł na jeden pędzel [nawet sumienie by mi nie pozwoliło :D ] ). Na razie jest to mój drugi pędzel (mam jeszcze Flat Topa z Everyday Minerals). Kuszą mnie pędzle z Maestro i już nawet spisałam sobie, które mogą mi się przydać, ale cały czas przeczesuję internet, bo może znajdę coś fajniejszego i tańszego. Jeśli możecie polecić jakieś pędzle (szczególnie do makijażu oczu), to będę wdzięczna :)
Pędzelek ma różową końcówkę, która na zdjęciu jest bardziej brązowa, ponieważ nakładałam róż i nie zdążyłam umyć pędzla.

Prostownica Optimum SW-1019
- ceramiczna powłoka płytek
- 6-stopniowa regulacja temperatury (120-220°C)
- obrotowe połączenie przewodu sieciowego
- blokada zamykająca
- automatyczny wyłącznik bezpieczeństwa (po 30min.)
- lampka kontrolna


Całkiem przyjemna w użytkowaniu :) Na pewno o wiele lepsza niż moja poprzednia, którą kupiłam ponad 5 lat temu :D Skusiła mnie przede wszystkim regulacja temperatury.



Teraz 3 zdobycze kosmetyczne :) Wszystkie zakupione z powodu pozytywnych opinii.
 
1. Woda brzozowa z Isany zakupiona w Rossmannie.

Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów normalnych i z łupieżem.
Wysoko-odżywcze ekstrakty z liści brzozy pielęgnują włosy i rewitalizują skórę głowy. Prowitamina B5 nadaje włosom połysk i wzmacnia je.
Dzięki specjalnemu połączeniu aktywnych substancji
- poprawia się ukrwienie skóry głowy,
- włosy stają się mocniejsze,
- nabierają blasku i objętości, a łupież znika.

Skład: Aqua, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Glycerin, Betula Alba Leaf Extract, Betula Alba Juice, Alcohol Denat., Sodium Benzoate, Panthenol, Parfum, Potassium Sorbate, Citric Acid, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 19140 

2. Krem do rąk BeBeauty z wapniem i woskiem pszczelim kupiony w Biedronce.

3. Odżywka do włosów z olejkiem babasu również z Rossmanna.

Skład: Aqua, Cetearyl alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Orbignya Oleifera Oil, Behentrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Isopropyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citric Acid, Sodium Hydroxide

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz