poniedziałek, 30 maja 2011

Dotarło zamówienie z Allegro :D

Dziś przed południem listonosz przyniósł moje pędzle z Maestro i paletkę Sleek. Z paletki jestem zadowolona. Za to w pędzlach, które już wypróbowałam, 320 jest trochę za duży- rozmiar 10. Zastanawiałam się nad tym i rozmiar mniejszym i lepiej byłoby, gdybym wzięła 8, bo mam jednak za małe oczy. Chociaż może- mam nadzieję- po kilku próbach i "oswojeniu się z nim", nie będzie to stanowić problemu.
Niektóre są już przybrudzone od cienia, bo tak jak wspomniałam, musiałam je już wypróbować :D Na razie żadnego pędzla nie skreślam, bo jestem początkująca i dopiero uczę się ich używać :) Może okaże się, że moje obawy dotyczące wielkości 320 były niesłuszne i będzie mi się nim świetnie malować :)

3 komentarze:

  1. o matko, zwariowałabym z tymi cieniami, w ogóle nie potrafię się nimi posługiwać :) maluję się jedynie cielistym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro dotarlo juz do Ciebie zaopatrzenie kosmetyczne, to ja czekam na jakis makijaz letni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 3 paletki Sleek'a i są przecudowne !! :)
    Czekam na jakieś makijaże :)
    A pędzle Maestro to moje cudeńka, bez których nie wyobrażam sobie malowania! :)

    Wycofują ten zestaw? No proszę, nie słyszałam..To dobrze, że się zaopatrzyłam ;D
    I dziękuję za odp. wezmę pod uwagę i zrobię recenzje za niedługo jak poużywam ! :*

    P.S: Zapraszam do mojego rozdania ! :)

    OdpowiedzUsuń