wtorek, 24 maja 2011

Allegrowe zakupy :)

Cześć :)
Dzisiaj zamówiłam sobie na Allegro 5 pędzli do makijażu z Maestro :) Mam ochotę na jeszcze kilka (do różu, podkładu [chociaż już mam z innej firmy] i wielki do pudru), ale chcę najpierw wypróbować te i dopiero kiedy stwierdzę czy fajnie się u mnie spisują, to pomyślę, czy kupić więcej :)
Poniżej pędzle, które zamówiłam:
1. Maestro 230- do korektora. Cena: 16zł.
2. Maestro 497 rozmiar 12- do blendowania. Cena: 25zł
 3. Maestro 660 rozmiar 4- do brwi (i eyelinera). Cena: 12zł
4. Maestro 320 rozmiar 10- do rozprowadzania cieni na powiekę. Cena: 19zł. Muszę przyznać, że tutaj miałam największy problem ze zdecydowaniem, czy kupić rozmiar 8 czy 10. Postawiłam na 10 w ostatniej chwili. Jak się spisze- zobaczymy.
5. Maestro 360 rozmiar 6- do rozprowadzania cieni na części ruchomej powieki oraz na dolnej. Cena: 14zł.

Mając dobre pędzle, trzeba mieć też dobre cienie ;) Więc kupiłam sobie paletkę Sleek'a- Original za 34zł z przesyłką :)

Jak mój mąż się dowie ile wydałam na to kasy, to chyba dostanie zawału ;p Lepiej schowam głęboko rachunki i będę czekać na listonosza... hihi :D

Kiedy przyjdzie zamówienie, wkleję zdjęcia na bloga i zdam relacje :)

4 komentarze:

  1. Whoa, świetne zakupy, blog również (; !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zakupy :)
    szkoda, że nie potrafię malować się cieniami... :(

    a co do nóg - dziękuję, ale opalone nie są, mam taką karnację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pedzelki maestro i paletke sleeka.bedziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń